Ne jemi këtu për të ju ndihmuar me çdo gjë!

Me një qasje shërbimi që nuk cenon cilësinë dhe komoditetin, ne sigurojmë që klientët të kenë lehtësisht informacion dhe përgjigje për pyetjet e tyre.

Image

Qendra e thirrjes 24/7!

Tek ne mund të gjeni lehtësisht informacion të detajuar për të gjitha shërbimet tona dhe përgjigjet e pyetjeve tuaja në Qendrën e thirrjeve të MCM Cargo.


Image

Kontaktoni MCM Cargo!

Ju gjithashtu mund të telefononi MCM Cargo në numrin +383 44 24 24 24



Gjurmimi i Ngarkesës Cargo


Me numrin e gjurmimit të dërguar në link, do të pranoni informacionin e saktë për adresën e ngarkesës suaj,duke ju lehtësuar monitorimin dhe ndjekjen e saj.

Rrjetet Sociale


Ju lutemi, bashkohuni me ne duke na ndjekur në faqet tona zyrtare në Facebook, LinkedIn dhe Instagram.


Cover Image

Qendrat tona të thirrjeve



Qendra Kryesore e MCM Cargo

Aeroporti Ndërkombëtar i Prishtinës "Adem Jashari" 10000 Prishtinë, Kosovë

MCM Cargo Zyra Qendrore, rr. Eqrem Çabej, Prishtina, Kosova

Email: info@cargo.al


Politika jonë për kënaqësinë e klientit

Gjatë operacioneve tona të transportit të ngarkesave, MCM Cargo ofron mundësi komunikimi për të ndihmuar klientët të shprehin pikëpamjet e tyre, ankesat, sugjerimet dhe vlerësimet. Ne vëmë re me kujdes të gjitha komentet, pavarësisht pritshmërive përfitimi ekonomik. Ne operojmë një skemë kompensimi për të siguruar kënaqësinë e klientit, duke vlerësuar komentet e klientit për të gjetur zgjidhje dhe duke marrë në konsideratë kushtet statutore kombëtare dhe ndërkombëtare, kërkesat ligjore, rregullat e aviacionit civil dhe provat dokumentare të mbledhura nga partneriteti ynë.

Ne kemi një qasje orientuar nga klienti në trajtimin e ankesave të klientit. Proceset e ndërgjegjësimit, njohjes, analizës, udhëzimit, gjetjes së zgjidhjeve dhe ndjekjes së klientit menaxhohen në përputhje me principet e transparencës, aksesueshmërisë, reagimit, objektivizmit, konfidencialitetit dhe përgjegjësisë. Informacioni që fitojmë nga procesi kontribuon në qëllimin tonë të përmirësimit të vazhdueshëm.

Ne po përmirësojmë vazhdimisht procedurat tona duke përdorur komentet e klientit dhe punonjësit, si dhe sugjerimet nga palët tona të tjera interesante. Ne sigurojmë të gjitha burimet e nevojshme për të zhvilluar produktet dhe shërbimet tona në përputhje me pritshmëritë dhe nevojat e klientëve tanë.


Cookies Consent

This website use cookies to ensure you get the best experience on our website.

Learn more